Luxe outdoor living magazine voor Hanolux

Een project voor Hanolux door

thinktomorrow-team-0004-johnny.jpg
thinktomorrow-team-0006-caro.jpg
thinktomorrow-team-0001-sofie.jpg
thinktomorrow-team-0002-sarah.jpg

Hanoluxueus als onderdeel van strategisch marketingplan

Is jouw exterieur afgestemd op de trends van 2024? En welke Belgische tuinmeubelmerken bestaan er precies, want jij koopt toch ook liefst lokaal?

Veel inspiratie rond outdoor living is online te vinden, bekijk de prachtige website van Hanolux maar eens. Maar het cliënteel van Hanolux is high-end en apprecieert een exclusieve ervaring des te meer. Het is een doelgroep die op zoek is naar rust in een druk leven. Die bewust tijd inplant om te relaxen. Een magazine is dan ideaal om buiten onder de warme stralen van de zon te dromen van die nieuwe tuinset. 

Omdat wij onze klanten een full service willen aanbieden, kwam ons team met het idee om een geprint inspiratiemagazine te ontwikkelen. Een magazine boordevol outdoor living artikels die doet hunkeren naar die eeuwige vakantiesfeer bij jou thuis. En dat werd warm onthaald door alle betrokkenen.

Drukwerk met betrouwbare partners

Lang fungeerden we als online partner, maar door de jaren heen zijn we steeds meer van print gaan houden. 

Met een full service marketingstrategie in het vizier, bouwden we de afgelopen jaren een betrouwbaar netwerk op dat ons bijstaat in alles wat met drukwerk te maken heeft. Ook voor Hanoluxueus spraken wij dat netwerk aan. Zo namen wij voor dit project ook deze rollen op ons:

  • Redacteur, ons ervaren copy team las en herlas elke letter.
  • Vormgever en designer, voor een tot in de puntjes afgewerkt magazine.
  • Drukwerk specialist: van de papierkeuze, tot de binding en kwaliteit van het drukwerk. Wij hadden oog voor alles. 

Het resultaat? Dat download je gratis op de website van Hanolux. Of ga eens langs in de showroom van meer dan 3.000 m2, echt de moeite!

Ja, ik wil het magazine lezen

web-visual-showroom.png

Multi-inzetbare content

Als vaste SEO-partner creëerden we de afgelopen maanden heel wat content omtrent outdoor living. Content die ook interessant is voor het magazine. Door deze teksten te herschijven en aan te vullen met nieuwe onderwerpen, kwamen we tot een resultaat van 50 pagina's. 

  • 9 outdoor living artikels
  • Advertentiebeelden van Hanolux' vaste outdoor living merken 
  • Tal van inspiratiebeelden die doen wegdromen

Show- en verdeelplan

Net zoals wij de livegang van een website als een startpunt zien, is ook de geprinte versie van het magazine het begin van een nieuw marketingtraject. We stelden een show-en verdeelplan op dat bepaalt hoe en waar het magazine tot bij prospecten terecht komt. 

Heel wat architecten uit het Hanolux-netwerk mochten zo bijvoorbeeld een leuke verrassing in hun brievenbus verwachten. En ook in de Hanolux showroom zelf komen de magazines helemaal tot hun recht in de prachtig ontworpen displays. 

En nu? Ons strategisch team schetste alvast het verdere verloop uit. To be continued... 

web-visuals-magazine.png