3 min. leestijd
Wat als… Facebook & Instagram betalend worden?
Wat betekent het voor jouw merk en welke stappen onderneem je dan best? Als creative agency delen we graag onze visie hi...
Begin april en Johnny zit weer met enthousiasme voor tien aan tafel. Waarom? Kevin lanceert hun gloednieuw initiatief: op date met een TT’er. Samen lunchen in brasserie den Engel, mamma mia. Speekselklieren op volle toeren, check!
Maar Think Tomorrow zou Think Tomorrow niet zijn als we het aangename niet aan het nuttige zouden koppelen. We gaan dus niet zomaar op date. We krijgen een vragenlijst mee die we aan het einde van de lunch moeten hebben beantwoord. Om awkward silences op te vullen? Nee hoor, om na te denken over ons bedrijf. Waarom we werken waar we werken, wat we de afgelopen maanden geleerd hebben en hoe het beter kan. We zetten ons anderhalf uur lang in de schoenen van Kevin en denken na over de toekomst van TT. Kunnen we.
Voor meer tips van Kevin moet je hier zijn.
Hoe we kiezen met wie we op date gaan? Ah, naampjes trekken natuurlijk. Zo stappen we eens uit onze comfortzone en leren we elkaar nóg beter kennen. De eerste match was tussen content creator Sarah en kick-ass designer Caro. Of het lekker was? We laten de foto’s voor zich spreken. Sorry not sorry.
“Wauw, dat was echt zooooo gezellig! Ik heb Caro eens op een andere manier leren kennen en het was fijn om zo bewust na te denken over TT. Ik kan niet wachten op mijn volgende date!”
“Echt heel leuk! Een creatieve oplossing van Kevin om te weten te komen hoe TT kan verbeterd worden. Het was ook tof om eens in een andere setting meer te weten te komen over Sarah. Een echte aanrader!”
Blijf op de hoogte van al onze acties via Facebook en Instagram.